معرفی چند اپلیکیشن دوست یابی که جزء بهترین برنامه ها هستند
نوشته شده توسط : بهاره مقاسیان

اپلیکیشن دوست یابی - برنامه های دوست یابی - اپلیکیشن های دوست یابی

اپلیکیشن دوست یابی یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های موبایلی هستند که هرکاربر حداقل در یکی از آن‌ها عضو است. شما با استفاده از این برنامه‌ها و در بستر اینترنت می‌توانید اقدام به ارسال پیام متنی و صوتی یا تماس صوتی و تصویری نمایید.

 

بهترین اپلیکیشن دوست یابی کدام ها هستند؟ 

امروز شما را با دنیایی از برنامه های دوست یابی پرمخاطب آشنا می کنیم. البته این اپلیکیشن های دوست یابی جدای از اینستاگرام و فیس بوک و وی چت و… هستند. این برنامه ها دقیقا برای پیدا کردن دوستان شما هستند و افرادی با افکار و فانتزی ها و سلیقه های شما را پیدا می کنند. به شما می گوییم که دیگر اینستا و فیس بوک را تمام کنید و به میلیون ها مخاطب این اپلیکیشن های معروف و پرطرفدار بپیوندید. در ادامه بیشتر با این برنامه ها آشنا می شویم پس همچنان با نیک شو همراه بمانید.

 

 معرفی 5 تا از بهترین برنامه های دوست یابی : 

اپلیکیشن دوست یابی تلگرام (Telegram) 

اپلیکیشن دوست یابی تلگرام - اپلیکیشن های دوست یابی تلگرام - برنامه های دوست یابی

 نسخه حدید تلگرام رسمی مجهز به امکان جستوی افراد و گروه‌های محلی براساس Nearby شده است. برای استفاده از این قابلیت تنها نیاز است که تلگرام خود را در اندروید و آیفون به آخرین نسخه بروزرسانی کرده و از این قابلیت در بخش Contacts یا مخاطبین استفاده کنید.

 

اپلیکیشن دوست یابی نزدیکا (Nazdika) 

اپلیکیشن دوست یابی نزدیکا- اپلیکیشن های دوست یابی - برنامه های دوست یابی

نزدیکا یک برنامه ایرانی طراحی شده برای اندروید است که کاملا مشابه اینستاگرام می‌باشد. البته این برنامه یک قابلیت دوستیابی نیز دارا می‌باشد که با مراجعه به آن می‌توانید افراد نزدیک را پیدا کنید. اطلاعات بیشتر این برنامه را در ارسال پیام در نزدیکا بخوانید.

  

اپلیکیشن دوست یابی بامبل (Bumble) 

اپلیکیشن های دوست یابی - اپلیکیشن دوست یابی

 بامبل یا Bumble یکی از بهترین اپلیکیشن دوستیابی برای اندروید و iOS است که بیش از ۳۰ میلیون کاربر در آن عضو شده‌اند. این نرم افزار به صورت تخصصی به یافتن دوست از طریق موقعیت مکانی با جستجوی دوستان نزدیک می‌پردازد. اپلیکیشن بامبل ارتباط آنلاین افراد با یکدیگر را آسان می‌سازد و نحوه ثبت نام آن از طریق شماره موبایل انجام می‌شود.

 

اپلیکیشن دوست یابی بادو (Badoo)

اپلیکیشن دوست یابی بادو- اپلیکیشن های دوست یابی- برنامه های دوست یابی

 در این برنامه شما می توانید با افراد مختلف در سرتاسر دنیا و به خصوص ایـــــــران آشنا شوید و به صورت رایگان با آن ها به چت و گفتگو بپردازید.از ویژگی های جالب دیگر این برنامه امکان انتخاب موقعیت مکانی برای جستجوی افراد محل زندگی شما و نمایش افراد آنلاین در نزدیکی شماست. بادو با بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر فعال و روزانه ۱۰۰ هزار کاربر جدید، یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

قابلیت های اصلی برنامه : قابلیت چت و گفتگو به صورت رایگان (صرف نظر از هزینه ناچیز اینترنت!)، امکان ارسال عکس، فیلم و سایر فایل ها برای دوستانتان، قابلیت جالب نمایش افراد نزدیک شما و چت کردن با آن ها، پشتیبانی از بیش از ۱۸۰ کشور و ۲۰ زبان مختلف

 

 

 

اپلیکیشن دوست یابی سی های (SayHi) 

اپلیکیشن دوست یابی سی های- اپلیکیشن های دوست یابی- برنامه های دوست یابی

 SayHi نام یک برنامه در زمینه دوستیابی و پیام رسانی برای سیتم عامل اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تمامی افراد در نزدیکی محل زندگی خود را پیدا کرده و به صورت رایگان با آن ها چت و گفتگو کرده و به ارسال فایل بپردازید.از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه داشتن یک نقشه جامع است به طوری که بر روی آن می توانید بدون هیچ تداخلی تمام افراد را در کنار یکدیگر مشاهده و آن ها را برای گفت و گو انتخاب نمود.

قابلیت های اصلی برنامه : پیدا کردن افراد نزدیکی شما برروی نقشه با امکان گفتگو با آن ها، قابلیت برقرای تمای های تصویری با کیفیت بسیار خوب و قابل قبول، امکان چت متنی، صوتی و تصویری با دوستان در نزدیکی شما، نمایش پیام خوانده شدن یا نشدن پیام توسط طرف مقابل، دارا بودن پروفایل برای نمایش اطلاعات و علایق کاربران

اپلیکیشن دوست یابی کوکو (Coco)

اپلیکیشن دوست یابی کوکو

 coco یکی از بهترین اپلیکیشن های دوست یابی است که شما می توانید با افراد مختلف در سرتاسر دنیا و به خصوص ایـــــــران آشنا شوید و به صورت رایگان با آن ها به چت و گفتگو بپردازید.از ویژگی های جالب دیگر این برنامه امکان انتخاب موقعیت مکانی برای جستجوی افراد محل زندگی شما و نمایش افراد آنلاین در نزدیکی شماست. بادو با بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر فعال و روزانه ۱۰۰ هزار کاربر جدید، یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

قابلیت های اصلی برنامه : امکان برقراری تماس صوتی و ارسال پیام های صوتی با حجم کم و کیفیت بالا، دارا بودن انواع چت روم برای چت کردن با دوستان و سایر افراد، امکان ایجاد چت گروهی توسط شما،  پیدا کردن دوستان در نزدیکی خود و یا نقاط دور دنیا

 

معرفی برنامه ویسپی Wispi برای چت با افراد نزدیک

اپلیکیشن های دوست یابی

ویسپی یکی از برنامه های دوست یابی با امکانات بی نظیر مثل قابلیت ساخت گروه و کانال، برقراری تماس رایگان و … برخوردار است. البته ویژگی دوستیابی آن امکان پیدا کردن دوست و افراد نزدیک است. شما با مراجعه به بخش Find Friends و سپس  بخش Nearby Friends می‌توانید افراد نزدیک به خود را پیدا کنید. برای استفاده از این برنامه‌ها نیاز است که حتما GPS گوشی شما روشن باشد. برای روشن کردن آن از آموزش ” روشن کردن GPS در اندروید ” استفاده کنید.

 

شما چه برنامه های دوست یابی (اپلیکیشن های دوست یابی) دیگری می شناسید که اسم انها اینجا نیست؟ 




:: برچسب‌ها: اپلیکیشن دوست یابی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: